środa, 16 października 2013

Uchouten Kazoku

Anime
Na podstawie mangi: Uchouten Kazoku
Ilość odcinków: 13
Czas trwania: 24 minuty x 13 = 312 minut
Data wydania: 7 lipiec 2013 - 29 września 2013
Gatunki:  komedia, fantasy, okruchy życia

W Kioto, są trzy rodzaje mieszkańców: ludzie, tengu oraz tanuki. Shimogamo Yasaburou jest trzecim synem z rodziny tanuki, Shimogamo. Jego ojciec Souchirou, był głową społeczeństwa tanuki, dopóki nie został zjedzony, przez ludzkich członków "friday club". Podczas dbania o starego tengu, walki z innymi tanuki, oraz zabawą z ludzką dziewczyną, Yasaburou poznaje prawdę o śmierci swojego ojca.
Moja opinia:
Według mnie anime to jest raczej "takie sobie". Generalnie nie jest złe, ale też nie jest jakieś fascynujące, czy dobre. Przynajmniej moim zdaniem.
Ogólnie to początek, pierwszego odcinka, wyglądał mi na kolejne anime komedię, bez jakiejś zbytniej fabuły. 
O dziwo dosyć się myliłam gdyż jak się później okazało, anime jakąś tam fabułę posiada. Niestety, przez większość odcinków, oglądałam je jedynie dlatego aby obejrzeć czy dalej nie zacznie się dziać coś interesującego. Dopiero pod koniec, zaczęło się coś więcej dziać, ale i tak nie wiele się w tym anime generalnie dzieje.

Do grafiki musiałam się przyzwyczaić, gdyż jak włączyłam pierwszy odcinek, to zdziwiłam się tym jak narysowane są postacie, jednak jak już się przyzwyczaiłam to ich wygląd był już raczej normalny.




Ocena:
Fabuła: 7/10
Grafika: 7/10
Postacie: 7/10
Muzyka: 8/10
Ogólna: 7/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz