piątek, 25 października 2013

Death Billiards

Anime
Na podstawie: BRAK
Ilość odcinków: 1 (Film ?)
Czas trwania: 25 minut
Data wydania: 2 marca 2013
Gatunki:  gra, psychologiczny

Stary oraz młody mężczyzna odnajdują się w tajemniczym barze, gdzie muszą zagrać w bilard. Stawką są ich życia.
Moja opinia:
Death billiards znalazłam przez przypadek. Po prostu zobaczyłam gifa, z nie znanego mi anime, które wyglądało na ciekawe i w odpowiedzi dostałam ten tytuł. 
Oczywiście nie umiałam się przez jakiś czas za to anime zabrać, ze względu na to iż miał to być film, a ponieważ ja zawsze uważałam, iż filmy trwają minimum godzinę to zdziwiłam się, gdy zauważyłam, że ten "film" trwa jedynie 25 minut. 

Generalnie "Death Billiards" - oznacza bilard śmierci. Co w niewielkim stopniu, jakby zdradza nam o czym jest to anime.  Dokładniej - dwóch mężczyzn spotyka się w dziwnym barze, do którego nawet nie wiedzą w jaki sposób trafili, gdyż po prostu tego nie pamiętają. Barman tłumaczy im, że aby się wydostać z tego baru będą musieli zagrać w grę, którą wybiorą przez ruletkę. Oczywiście pada na bilard i tu zaczyna się dalsza część historii.

Jeśli miałabym powiedzieć co może oznaczać to anime, swoimi własnymi słowami, to mogłoby to być odrobinę trudne. Chociaż na pewno może ono mieć coś wspólnego z życiem po śmierci, albo z tym co nas może czekać po śmierci, według twórców tego anime.

W każdym razie, anime uważam za warte obejrzenia, mimo że koniec anime, autorzy zostawili nam, jakby do naszego wyboru, gdyż nie zdradzili nam pewnych informacji.
Tak, więc 25 minut, które uważam za warte poświęcenia, albo chociaż zachęcam do spróbowania obejrzenia tego anime.

Ocena:
Fabuła: 9/10
Grafika: 10/10
Postacie: 9/10
Muzyka: 8/10
Ogólna: 9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz