sobota, 26 października 2013

Toki wo Kakeru Shoujo

Anime
Na podstawie mangi: Toki wo Kakeru Shoujo - Tokikake
Ilość odcinków: 1 (Film)
Czas trwania: 1 h 37 min
Data wydania: 15 lipca 2006
Gatunki:  przygodowy, dramat, romans, sci-fi
Moc do podróżowania w czasie... Może być użyta dla dobra ludzkości, bądź niepotrzebnie nadużywana. Podczas gdy wiele osób marzy o zdobyciu takiej mocy, to jednak taka możliwość staje się realistyczną dla normalnej dziewczyny - Konno Makoto. 

Moja opinia:
Nawet nie wiem jak znalazłam to anime, aczkolwiek, na szczęście, nie było ono złe. Nawet przyjemnie mi się je oglądało mimo, że momentami mnie nudziło.

Anime opowiada o dziewczynie, która nagle odkrywa, że może przenieść się w czasie. Niestety ma ona ograniczoną tą moc - to znaczy, może się przenieść w czasie tylko kilka razy (dobra może więcej niż kilka, w każdym razie ma limit). Oczywiście większość tej mocy (powiedziałabym wręcz, że całą) zużywa na nie potrzebne zmienianie przeszłości, gdyż w sumie z sensem (jak dla mnie) to przeniosła się tylko 2 razy przez cały czas.

Teraz przechodząc do gatunków, tak na szybko stwierdzam iż nie wiem, jakie anime można uznać za przygodowe, więc może i nawet jest to anime przygodowe. W każdym razie romans - tu mogę powiedzieć tyle - jeśli ktoś jest fanem romansu i szuka go tutaj, to niech nawet nie włącza tego anime, bo romansu jest tu na prawdę nie wiele. Co z dramatem ? No, cóż on tutaj pasuje, aczkolwiek jest go też nie wiele, chociaż więcej niż romansu. 

Z grafiki to w anime podobały mi się jedynie tła, natomiast postacie wyglądały jakoś trochę dziwnie. Nie wiem w sumie czemu.


Ocena:
Fabuła: 7/10
Grafika: 8/10
Postacie: 8/10
Muzyka: 6/10
Ogólna: 7/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz