niedziela, 27 października 2013

Kamisama no Memochou

Anime
Na podstawie light novel: Kamisama no Memochou
Ilość odcinków: 12
Czas trwania: 12 x 26 minut = 312 minut
Data wydania: 2 lipca 2011 - 24 września 2011
Gatunki:  tajemince
Narumi Fujishima nie jest typowym uczniem szkoły średniej. Nigdy zbytnio nie pasował do innych, przez co stawał się coraz bardziej odizolowany przez kolegów z klasy. Jednakże nie pozostał on sam, gdy Ayaka - członkini klubu ogrodniczego, przedstawia go dziewczynie, która mieszka nad sklepem z ramenem, Narumi wkracza w całkowicie nowy tajemniczy świat. Alicja jest NEET-em - osobą, która ani nie pracuje, ani się nie uczy. Jednakże Narumi szybko odkrywa, iż nie oznacza to, że dziewczyna całymi dniami niczego nie robi.

Alicja jest bardzo dobrym hackerem i bardzo ekskluzywnym prywatnym detektywem. Ku swojemu zaskoczeniu, Narumi odnajduje się w byciu jednym z dziwnej-ale-elitarnej grupy towarzyszy Alice, którą stworzyła ona ze swoimi znajomymi NEET-ami. Razem walczą oni z gangami, złodziejami oraz mordercami. 

Moja opinia:
W zasadzie to nie wiem, ani w jaki sposób znalazłam to anime, ani czego po nim oczekiwałam. Chociaż domyślam się, iż znalazłam je gdy szukałam "anime podobnego do...", ale do jakiego to nie wiem. Co do oczekiwań... Sądziłam iż anime będzie chociaż odrobinę bardziej ciekawe, że może będzie się tam odrobinę więcej działo...

No cóż, anime posiada jedynie jeden, tajemniczy gatunek "tajemnice", przez co ciężko było mi stwierdzić czy oglądać to anime czy nie. No cóż, w końcu po jakimś czasie się za nie zabrałam, sądząc, że będzie to fajne anime, które miło się obejrzy, przy którym nie będę się nudzić. Zawiodłam się. 

Okej, może anime da się przyjemnie obejrzeć, szczególnie jeśli nie masz nic innego do obejrzenia i jeśli nie oczekujesz po tym anime zbyt wiele. Pierwszy odcinek nawet wydawał mi się ciekawy. Przez ten odcinek, wydawało mi się, że znalazłam kolejne warte uwagi anime. No, ale cóż, nie należy oceniać anime po jednym odcinku...

Oczywiście jeśli ktoś lubi anime, w którym są tajemnice to może spodoba mu się to anime.
Jak dla mnie to jest ono raczej średnie.


Ocena:
Fabuła: 7/10
Grafika: 8/10
Postacie: 7/10
Muzyka: 8/10
Ogólna: 7/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz