piątek, 18 października 2013

B Gata H Kei

Anime
Na podstawie mangi: B Gata H Kei
Ilość odcinków: 12
Czas trwania: 24 minuty x 12 = 288 minut
Data wydania: 2 kwietnia 2010 - 18 czerwca 2010
Gatunki:  komedia, ecchi,romans, szkolne, seinen

Opisu anime nie dodam, gdyż sama nie wiem jak mogłabym opisać to co działo się w anime, a z mal'a tłumaczyć mi się nie chce. Przepraszam i zapraszam do czytania opinii! ;)
Moja opinia:
Tym razem przedstawiam anime, na temat którego miałam dość niskie wymagania, wręcz żadne. Dodatkowo myślałam iż będzie one czymś okropnym, po przeczytaniu komentarzy na pewnej stronie na temat tego anime.

No cóż, teraz nie wiem czy ja już mam po prostu coś z głową, czy ci ludzi, źle ocenili to anime, aczkolwiek według mnie jest ono naprawdę przyjemne.
Mimo tego, że jest w nim ecchi - do którego sama długo nie umiałam się przekonać i nadal nie jestem do tego gatunku zbytnio przekonana - ale szczerze powiedziawszy, nie ujrzymy w tym anime wielki piersi na cały, czy też pół ekranu, ba nawet sama nasza bohaterka nie ma ich w gigantycznym rozmiarze.  W tym anime ecchi raczej znajduje się w temacie przewodnim tego anime, oraz tym, że nasza główna bohaterka ma po prostu te zboczone myśli, które w efekcie wywołują komedię.

Osobiście uważam iż anime bardziej kręci się wokół komedii i romansu niż ecchi, i jest na prawdę miłe do obejrzenia. B Gata H Kei zainteresowało mnie w jakiś sposób od początku i do samego końca miło mi się je oglądało.

Dla kogo?
Powiem tak, osoby lubiące ecchi raczej powinny to obejrzeć bez przeszkód i powinno im się to anime spodobać. Dodatkowo osoby lubiące komedie z lekkim romansem, którym nie przeszkadzają zboczone żarty, czy jakieś lekkie ecchi, też mogą spróbować je obejrzeć.

Ocena:
Fabuła: 8/10
Grafika: 8/10
Postacie: 10/10
Muzyka: 9/10
Ogólna: 9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz