czwartek, 3 października 2013

Free!

 
Anime
Ilość odcinków: 12
Czas trwania odcinka: 24 minuty 
Data wydania: 4 lipca 2013 - 25 września 2013
Gatunki: komedia, szkolne, okruchy życia, sport


Fabuła toczy się wokół Haruki Nanase, chłopca który kocha wodę i pływanie. Przed ukończeniem szkoły podstawowej, uczestniczył w turnieju pływackim wraz z członkami klubu pływackiego, Makoto Tachibana, Nagisa Hazuki oraz Rin Matsuoka. Po osiągnięciu zwycięstwa, cała czwórka się rozdzieliła. 

Czas mija i w środku ich monotonnego licealnego życia, Rin pojawia się ponownie i wyzywa Harukę do pojedynku, w którym pokazuje swoją ogromną moc. (?) 
Uwaga opis może zawierać błędy, gdyż jest on na podstawie angielskiego opisu z MAL-u



Moja opinia:
Muszę przyznać iż anime to mnie zaskoczyło. Miałam nawet wobec tego anime bardzo niskie oczekiwania, gdyż sądziłam iż nie posiada ono żadnej fabuły. Od po prostu anime z pół nagimi facetami dla dziewczyny - niech mają bo w końcu anime dla chłopaków jest więcej. 
No cóż, anime nawet posiada o dziwo jakąś fabułę, a nawet w jakiś sposób potrafi wciągnąć.
Znaczy nie wiem czy anime wciągnie każdego, aczkolwiek mnie zainteresowało już po pierwszym odcinku. 
Dało się w tym anime znaleźć również lekką komedię, odpowiednią do zrelaksowania się i po prostu tak do pośmiania się.
Podobało mi się też to iż twórcy anime nie zapomnieli o czym ono miało być - czyli chłopacy większość czasu pływali, a nawet brali udział w zawodach. Oczywiście było to dodatkowym plusem z takiego prostego powodu, że w niektórych anime potrafi być zapomniane o czym ono było.
Po za tym anime to, jest zaliczane do okruchów życia, tak więc znajdziemy tu też zwykłe historie, ze zwykłych dni, zwykłych chłopaków.


Moja ocena:
Fabuła: 8/10
Grafika: 8/10
Postacie: 9/10
Muzyka: 10/10
Ogólna: 8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz