środa, 2 października 2013

Danganronpa: Kibou no Gakuen to Zetsubou no Koukousei - The Animation

Anime
Na podstawie mangi/gry (?)Danganronpa: Kibou no Gakuen to Zetsubou no Koukousei
Ilość odcinków: 13
Czas trwania odcinka: 24 minuty
Data wydania: 5 lipca 2013 - 27 września 2013
Gatunki: Akcja, Horror, Tajemince, Psychologiczny

Grupa 15 elitarnych licealistów zostaje zebrana w bardzo wyjątkowej szkole. Ukończenie tej szkoły jest dość trudnym zadaniem.  Dyrektorem (?) szkoły jest niedźwiedź zwany Monokuma. Wyjaśnia on grupie, że wydostać się ze szkoły będzie mogła tylko osoba, która zabije kogoś z klasy i nie zostanie ona odkryta przez resztę. Jednak jeśli tak się stanie to cała reszta, również zginie.

Moja opinia:
Według mnie anime nie jest zbytnio ciekawe, mimo, że pierwszy odcinek zapowiada się dość ciekawie. Możliwe, że uważam tak przez to iż nie znam gry, na podstawie, której jest to anime. 
W każdym razie jedyne co jest ciekawe w tym anime to pierwszy odcinek, oraz ostatnie. Tak, więc przez większość anime po prostu się nudziłam.
Tak, więc moim zdaniem pomysł na anime może był nawet ciekawy, ale jeśli anime to miałaby więcej odcinkó. Natomiast jako pomysł na samą grę to wygląda bardzo ciekawie, wręcz można by powiedzieć, że przez to anime zachciało mi się zagrać w tą, chociaż niestety nie mam raczej takiej możliwości.
Jeszcze dodam, że odkrycie, kto stoi za tym wszystkim w tym anime jest dość proste... Oczywiście jeśli się trochę pomyśli i zna się podobne historie.

Dla kogo?
Raczej dla osoby, która grała/ będzie mogła zagrać, w tą grę. Przynajmniej tak mi się wydaje.

Moja ocena:
Fabuła: 7/10
Grafika: 8/10
Postacie: 9/10
Muzyka: 9/10
Ogólna: 6/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz