sobota, 2 listopada 2013

NHK ni Youkoso!

Anime
Na podstawie light novel / mangi: NHK ni Youkoso!
Ilość odcinków: 24
Czas trwania: 24 x 24 minut = 576 minut
Data wydania: 10 lipca 2006 - 18 grudnia 2006
Gatunki:  komedia, dramat, romans, psychologiczny
22 letni Satou Tatsuhiro, sądzi że wszystko co dzieje się wokół niego jest spiskiem. Odkrył nawet kto za tym stoi: NHK, tajemnicza zła spółka.

"Gdy myślisz "anime", myślisz "otaku". Gdy myślisz "otaku", myślisz "ludzie którzy nie lubią innych ludzi". Ci ludzi stają się hikikomori." Satou udaje się odkryć spisek NHK, po trzech latach bycia zamkniętym w sobie.

W rzeczywistości jest on nikim więcej, niż NEET'em, desperacko potrzebującym lekarstwa na tę "chorobę". Chce on uciec od tej "klątwy", lecz wyjście i zdobycie pracy jest dla niego dość przerażające. To jest do czasu, gdy nie zostaje przydzielony do "projektu".

Moja opinia:
Początek anime nawet mnie zainteresował. Natomiast później było już różnie, gdyż niektóre odcinki były ciekawe, inne odrobinę nudne. Przynajmniej jak dla mnie. Było też parę dziwnych momentów.

Na pewno znajdziemy tu dramat - niektóre odcinki wręcz opierały się głównie na tym gatunku. Komedię też czasami znajdziemy, ale to już raczej rzadziej. Natomiast romansu to tutaj jest najmniej.

Ogólnie anime ma nawet dobrą fabułę i  w sumie złe nie jest. Posiada też dobrą grafikę, a do tego postacie też są raczej dobre.

Podobała mi się również muzyka w tym anime.

Ocena:
Fabuła: 8/10
Grafika: 8/10
Postacie: 8/10
Muzyka: 8/10
Ogólna: 8/10

2 komentarze:

  1. Tak, anime nieco wymykające się standardom ;-) W sumie niezłe, a chwilami wręcz bardzo dobre :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie widziałam ;)
    ale chyba kiedyś recenzja mignęła mi w magazynie otaku ale moge się mylić ;)
    pozdrawiam wspaniały blog!
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń