wtorek, 19 listopada 2013

Spice and Wolf | Ookami to Koushinryou

Anime
Na podstawie light novelOokami to Koushinryou | Spice and Wolf
Ilość odcinków: pierwszy sezon - 13
                       drugi sezon - 12
Czas trwania: pierwszy sezon - 13 x 24 minut =  312
                         drugi sezon - 12 x 24 minut = 288 minut 
Data wydania: 8 stycznia 2008 - 30 maja 2008
                        9 lipca 2009 - 24 września 2009
Gatunki:  przygodowy, fantasy, romans
Moja opinia:
Hmm... Spice and wolf wydaje mi się być jednym z tych znanych anime, gdyż dość często o nim słyszałam. Co za tym idzie, słyszałam głównie pozytywne komentarze na temat tego anime.
No cóż... Po za ładną grafiką jak i muzyką, dla mnie to anime nie posiada nic więcej ciekawego. Nie wiem czy to tylko ja tak uważam, aczkolwiek jakoś to anime bardzo nudzi i praktycznie nie wiele się w nim dzieje. 
Co do pierwszego sezonu to mogę powiedzieć, że nudził mnie od samego początku do końca, nie widziałam w nim niczego ciekawego. Jednak mimo to postanowiłam dać szansę temu anime i obejrzeć drugi sezon. W drugim sezonie zaciekawiły mnie z 3 pierwsze odcinki po czym następne zanudziły mnie dokładnie tak samo jak pierwszy sezon.

Ocena:
Fabuła: 5/10
Grafika: 9/10
Postacie: 7/10
Muzyka: 10/10
Ogólna: 6/10





1 komentarz:

  1. A mnie właśnie ta spokojna, leniwie tocząca się fabuła kupiła od pierwszego odcinka! Takie nieco ambitniejsze anime, skupiające się na bohaterach, ich relacjach i takich tam detalach ;-) Ale opinię rozumiem, kwestia gustu!

    OdpowiedzUsuń