poniedziałek, 4 listopada 2013

Air Gear

Anime
Na podstawie mangi: Air Gear
Ilość odcinków: 25
Czas trwania: 25 x 24 minut = 600 minut
Data wydania: 5 kwietnia 2006 - 27 września 2006
Gatunki:  akcja, komedia, ecchi, shounen, sport


Moja opinia:
Szczerze powiedziawszy to oczekiwałam czegoś ciekawszego, lepszego, po tym anime. Szczególnie, że przeczytałam sporo pozytywnych komentarzy na jego temat.
Ogólnie anime jest o ludziach jeżdżących na rolkach, do tego się ścigają i coś-tam-jeszcze. Oczywiście to było fajne, aczkolwiek nie na tyle, aby mnie jakoś bardzo zainteresować.
Akcja na pewno tutaj pasuje - właśnie z powodu tego, że dość dużo się tutaj dzieje, komedię jak najbardziej też tutaj znajdziemy. Co do ecchi, ono też oczywiście tutaj jest, jednak też nie ma go tutaj co chwilę.
Grafika na początku wydawała mi się jakoś dziwna, ale im więcej odcinków obejrzałam, tym bardziej zaczynałam się przyzwyczajać, po czym zaczęła mi się ona nawet podobać.
Ocena:
Fabuła: 7/10
Grafika: 9/10
Postacie: 8/10
Muzyka:8/10
Ogólna: 7/10

1 komentarz: