piątek, 8 listopada 2013

Mayo Chiki!


Anime
Na podstawie mangi/light novel: Mayo Chiki!
Ilość odcinków: 13
Czas trwania: 24 minut x 13 = 312
Data wydania: 8 lipca 2011 - 30 września 2011
Gatunki:  komedia, romans, szkolne, ecchi
(brak opisu)
Moja opinia:
Wybaczcie za kolejny brak opisu, ale sama nie umiem opisać tego anime, a tłumaczyć z mal'u mi się nie chce :c

Teraz tak, chcę powiedzieć, że to anime posiada ecchi - mimo, że o na mal'u nie jest ten gatunek wymieniony. Co prawda, jest jakaś tam cenzura czy coś, sceny też jakieś strasznie nie są, teksty tak samo, ale jak ktoś naprawdę nienawidzi tego gatunku to może sobie odpuścić.

Ogólnie anime bardziej jest komedią, natomiast romansu - według mnie - jest tu nie wiele na dodatek czasami zanikał całkowicie.

Mayo Chiki! jest dość przyjemne do obejrzenia i w sumie jakoś bardzo mnie nie zanudziło, chociaż wielkiej fabuły, to tutaj nie widziałam. Dodatkowo anime posiada ładną grafikę.

Ocena:
Fabuła: 6/10
Grafika: 9/10
Postacie: 8/10
Muzyka: 8/10
Ogólna: 7/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz