środa, 13 listopada 2013

Katanagatari

Anime
Na podstawie light novelKatanagatari
Ilość odcinków: 12
Czas trwania: 50 minut x 12 = 600 minut
Data wydania: 26 stycznia 2010 - 11 grudnia 2010
Gatunki:  akcja, przygodowy, historyczny, sztuki walki
Yasuri Shichika, siódmy następca sztuk walki mieczem Kyoto Ryu, żyje na odizolowanej wyspie wraz z swoją starszą siostrą Nanami.

Pewnego dnia Shichikę odwiedza kobieta imieniem Togame, która żąda jego pomocy w misji, w której musi znaleźć i zebrać ostatnie dwanaście mieczy wykutych przez legendarnego mistrza kowala* , Shikizaki Kiki. Shichika i Togome, zaczynają więc swą podróż przez opuszczenie wyspy, którą Shichika nazywał swoim domem przez 20 lat. 

* - było tam inne słowo użyte, ale nie wiedziałam jak je przetłumaczyć,
nawet google tłumacz tutaj nie pomogło, dlatego napisałam tak.

Moja opinia:
Niestety niezbyt się rozpiszę na temat tego anime. Generalnie nudziło mnie ono, oczekiwałam po nim czegoś, więcej, czegoś nie wiem... W każdym razie to co dostałam to raczej w większości po prostu zanudziło.
Dodatkowo dochodził jeszcze czas trwania jednego odcinka (~50 min.) jak dla mnie to to anime mogli spokojnie rozłożyć, albo na 24 odcinki po mniej minut, albo nawet zrobić te 12 odcinków, bo 50 minut na 1 odcinek jak dla mnie to za dużo, szczególnie jeśli anime jest nudne.
Grafiki w tym anime się nie czepiam jak dla mnie była nawet ładna. Z muzyki podobały mi się openingi. Postacie były raczej ok.

Ocena:
Fabuła: 5/10
Grafika: 8/10
Postacie: 7/10
Muzyka: 8/10
Ogólna: 6/10




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz