poniedziałek, 25 listopada 2013

Dog Days ; Dog Days 2


Anime
Na podstawie light novelDog Days
Ilość odcinków:  13
Czas trwania: 13 x 23min =  299 min
Data wydania: 2 kwietnia 2011 - 25 czerwca 2011
                        7 lipca 2012 - 29 września 2012
Gatunki: akcja, przygodowy, fantasy, magia, shounen

Republika Biscotti wpada w kłopoty przez inwazję Galette Leo Knights. Aby uratować kraj, księżniczka Milchore przywołuje "bohatera" z innego świata. Cinque uczeń gimnazjum zostaje wybrany na bohatera.
Moja opinia:

Ponieważ miałam to anime już jakiś czas na swojej liście w planach do obejrzenia, to w końcu postanowiłam spróbować je obejrzeć. 
Ogólnie to anime chwilami mnie nudziło, a chwilami było nawet ciekawe. 
Na pewno uważam drugi sezon za lepszy od pierwszego. Jakoś po prostu bardziej mi się spodobał.
Dodatkowo mogę powiedzieć, że bardzo podobała mi się grafika w tym anime i po prostu to, że było ono kolorowe. 

Ocena:
Fabuła: 7/10
Grafika: 10/10
Postacie: 8/10
Muzyka: 7/10
Ogólna: 7/10








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz