czwartek, 7 listopada 2013

Midori no Hibi

Anime
Na podstawie: Midori no Hibi
Ilość odcinków: 13
Czas trwania: 24 minut x 13 = 312
Data wydania: 4 kwietnia 2004 - 27 czerwca 2004
Gatunki:  komedia, dramat, ecchi, romans, shounen
Anime o chłopaku, który lubi się bić i w sumie wszyscy uważają go za strasznego. Po za tym poszukuje on dziewczyny i przez praktycznie wszystkie zostaje odrzucone. Jednak pewnego dnia jego ręka zmienia się w dziewczynę...
Opis-streszczenie po mojemu :D
Moja opinia:
Midori no Hibi to anime, które praktycznie całkowicie można zaliczyć pod komedię. Znajdziemy tutaj sporo zabawnych scen itd. Dramatu zbytniego tutaj nie zauważyłam, może gdzieś był, a ja po prostu nie zwróciłam uwagi. Co do ecchi - jego tutaj prawie nie ma albo jest ale bardzo mało,dlatego nawet jak ktoś nie lubi ecchi to spokojnie może obejrzeć to anime, a romans... No romans jest.

Sama do tego anime długo nie umiałam się przekonać jedynie dlatego, że miało ecchi jako jeden z gatunków, ale jak już zaczęłam je oglądać to naprawdę mi się spodobało i  to głownie przez komedię :)

Ocena:
Fabuła: 7/10
Grafika: 8/10
Postacie: 9/10
Muzyka: 8/10
Ogólna: 8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz