sobota, 9 listopada 2013

Mitsudomoe ; Mitsudomoe Zouryouchuu!

Anime
Na podstawie mangi: Mitsudomoe
Ilość odcinków: pierwszy sezon - 13
                      drugi sezon -  8
Czas trwania: pierwszy sezon - 24 minut x 13 = 312 minut
                 drugi sezon - 24 minut x 8 = 192 minuty
Data wydania: pierwszy sezon - 3 lipca 2010 - 26 września 2010
                  drugi sezon - 9 stycznia 2011 - 27 lutego 2011
Gatunki:  komedia, okruchy życia
11 letnie trojaczki, który bardzo się różnią, nie tylko wyglądem, ale też i charakterem, właśnie one są bohaterkami tego anime. Najstarsza Mitsuba - sadystka, odrobinę dojrzała jak na swój wiek, środkowa Futaba - zboczona i bardzo silna, potrafiąca rozwalić wszystko, oraz najmłodsza Hitoha - cicha i spokojna, chociaż nie zawsze. 

Moja opinia:
Mitsudomoe to anime, którego jakiś czas szukałam, czyli anime z komedią, które jest naprawdę zabawne od początku do końca. 
Długi czas po prostu nie umiałam znaleźć takiego anime, ale w końcu przez przypadek mi się udało. Na anime to wpadłam całkowicie przypadkowo na jakiejś stronie i postanowiłam od razu je obejrzeć, ponieważ nie miałam żadnego lepszego do oglądania. Oczywiście chwilę wcześniej przeczytałam jeszcze kilka komentarzy na jego temat i w prawie każdym chwalona była komedia. 

Anime to generalnie nie ma fabuły, po prostu opowiada o różnych zdarzeniach, więc gdyby nie ta komedia, anime było by po prostu nudne. 
Chwilami wydawało mi się też jakby autorzy zapomnieli w jakim wieku znajdują się bohaterki jak i inne postacie z tego anime.

Ogólnie grafikę w tym anime uważam za naprawdę dobrą i przyjemną. No i każda z postaci jest inna na swój sposób.
Dla kogo ?
Anime polecam osobą, które lubią komedie, której jest dość sporo. 
Jak i każdemu kto lubi okruchy życia, lub poszukuje anime, na chłodne wieczory, lub na weekend.

Ocena:
Fabuła: 7/10
Grafika: 9/10
Postacie: 9/10
Muzyka: 8/10
Ogólna: 9/10

Screeny z anime:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz