poniedziałek, 9 grudnia 2013

Fullmetal Alchemist: Brotherhood

Anime
Na podstawie mangi: Fullmetal Alchemist
Ilość odcinków:  64
Czas trwania: 64 x 24min =  1536  min
Data wydania: 5 kwietnia 2009 - 4 lipca 2010
Gatunki: akcja, przygodowy, dramat, fantasy, magia, shounen, wojskowy
Moja opinia:
Powiem tyle - oczekiwałam czegoś więcej. Szczególnie, że po obejrzeniu pierwszej wersji tego anime, która ma mniej wspólnego z anime, czytałam tyle komentarzy, że brotherhood lepsze. 
Osobiście sądzę iż pierwsza wersja jest bardziej ciekawa. Brotherhood nudziło mnie prawie od początku do końca, więc trochę trudno mi się je oglądało. Może to dlatego, że przeczytałam sporo spoilerów, albo przez coś innego. 
W każdym razie moja ocena tego anime jest raczej średnia.

Ocena:
Fabuła: 5/10
Grafika: 7/10
Postacie: 6/10
Muzyka: 8/10
Ogólna: 5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz