niedziela, 29 września 2013

Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui!

Anime
Na podstawie mangi: Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui!
Ilość odcinków: 12
Czas trwania odcinka: 24 minuty 
Data wydania: 9 lipca 2013 - 24 września 2013
Gatunki: Komedia, szkoła, shounen, okruchy życia


"Kuroki Tomoko jest bardzo popularną licealistką, która ma ponad 50 lat doświadczenia z randkami i 100 chłopaków... W grach otome. 
W prawdziwym świecie jest po prostu 15 letnią zamkniętą w sobie dziewczyną, która ma wszystkie cechy "mojo" ( ponurej lub nie popularnej kobiety) "
Opis wyjątkowo w całości wzięty z MAL

Moja opinia:
Anime to przyjemna komedia, ale głównie przez kilka pierwszych odcinków. Nie wiem czemu, po prostu pierwsze 2 albo 3 odcinki mnie zaciekawiły szczególnie, że główna bohaterka, większość czasu przypominała mi mnie samą. 
No cóż później Kuroki stała się po prostu dość zboczona, że chwilami przypominała bardziej chłopaka niż dziewczynę. (przykładem mógłby być odcinek 11 ^^'') 
W każdym razie pomysł na samo anime czy też mangę uważam za dobry, szczególnie gdy zazwyczaj są historie gdzie główny bohater, bądź też główna bohaterka, jest już popularna bo za kilka odcinków/rozdziałów, zostaje popularna, bądź po prostu zdobywa przyjaciół.
Osobiście muszę stwierdzić, że Kuroki przypomina mi mnie samą też z tego względu iż nie posiada przyjaciół - oprócz jednej, z którą niestety rozdzieliła się po gimnazjum -co u mnie wygląda dość podobnie, więc wręcz ,mogę powiedzieć, że wiem co musi czuć główna bohaterka.

Dla kogo ?
Na pewno ktoś kto chciałby to obejrzeć nie może oczekiwać czegoś wielkiego od tego. Od po prostu jeśli ktoś chce obejrzeć anime o zwykłym życiu, zwykłej dziewczyny z lekką komedią.

Moja ocena:
Fabuła - 7/10
Grafika - 9/10
Muzyka - 8/10
Postacie - 9/10


Ogólna - 9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz