niedziela, 22 września 2013

Nowy początek.

Witam.


Postanowiłam zacząć od nowa prowadzić bloga, powód był prosty- źle zaczęłam i nie chciałam aby mój blog źle skończył po tym jak włożyłam w niego tyle czasu i pracy. Po woli zacznę dodawać tu posty z tamtego blogu, będą oczywiście opóźnienia w dodawaniu postów gdyż niektóre będę musiała poprawić.

Co znajdzie się na tym blogu?
Różne rzeczy od krótkich opinio-przemyślenio-recenzji anime i mangi po różne inne rzeczy mające większy lub mniejszy związek z anime i mangą.

Aktualnie jest to mój jedyny i 'pierwszy' blog, dlatego czasami może mi coś nie wychodzić. Za to dzięki temu blogu chcę również poćwiczyć pisanie dłuższych wypowiedzi co normalnie mi nie wychodzi. 

W każdym razie mam nadzieję, że komuś ten blog się kiedyś spodoba i będzie chciał go czytać, a nawet zostać stałym gościem ;)

Pozdrawiam UshioChan ^-^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz