poniedziałek, 30 września 2013

Inu to Hasami wa Tsukaiyou


Anime
Na podstawie light novel: Inu to Hasami wa Tsukaiyou 
Ilość odcinków: 12
Czas trwania odcinka: 24 minuty
Data wydania: 2 lipca 2013 - 17 września 2013
Gatunki: Komedia, nadprzyrodzone


Harumi Kazuhito (główny bohater), który kocha książki, pewnego dnia zostaje zastrzelony, przez to, że obronił nieznaną mu osobę. Ponieważ chłopak nie chciał umrzeć, gdyż musiał najpierw przeczytać książkę, to został odrodzony jako pies. Następnie przebywał w sklepie ze zwierzętami, gdzie został znaleziony przez Kirihime Natsuno.


Moja opinia:
Anime moim zdaniem jest dość dziwne. I w sumie nie zbyt ciekawe. Osobiście sama jakieś wielkiej komedii w tym nie zauważyłam - owszem była, ale dość znikoma. 
Chociaż pierwszy odcinek mnie nawet zaciekawił, przez co sądziłam, że może będzie to coś interesującego. Niestety następne odcinki - według mnie - były coraz mniej interesujące i praktycznie nie miały fabuły. Od jeden odcinek o czymś tam, inny o czymś jeszcze innym. 
No i w tych paru słowach można skrócić całe to anime. W sumie sama się sobie dziwię, że obejrzałam je do końca.

Dla kogo?
-

Moja ocena:
Fabuła: 5/10
Grafika: 8/10
Postacie: 6/10
Muzyka: 7/10
Ogólna: 6/10



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz