wtorek, 17 grudnia 2013

Bamboo Blade +krótka wiadomość od autorki bloga ~

Anime
Na podstawie mangi: Bamboo Blade
Ilość odcinków:  26
Czas trwania: 26 x 24 min = 624
Data wydania: 2 października 2007 - 1 kwietnia 2008 
Gatunki: komedia, szkoła, sport
Moja opinia:
Anime opowiada o klubie kendo jeśli można tak to określić. Generalnie główni bohaterowie należą do tego klubu i generalnie w okół kendo się ono kręci. 
Chwilami miałam co prawda odczucie jakby to był "k-on!", który miał być o klubie muzycznym - czyli w obu przypadka historia ma się dziać w klubie i  w sumie się niby coś tam dzieje, ale mało powiązane jest to z zajęciami klubowymi.
No cóż, w każdym razie może to mógłby być zły przykład, bo w bamboo blade zdarzyły się częściej jakieś zajęcia, aczkolwiek powiem, że więcej widziałam tu komedii, niż jakiegoś sportu.

Tak, więc Bamboo blade - przyjemne anime, komedia, ze sportem które naprawdę fajnie się ogląda szczególnie iż, posiada ono przyjemną grafikę, a na dodatek większość postaci da się lubić ;)

Ocena:
Fabuła: 7/10
Grafika: 8/10
Postacie: 8/10
Muzyka: 9/10
Ogólna: 8/10






To teraz ta krótka wiadomość ode mnie ^_^

Po pierwsze wybaczcie, że rzadziej piszę na blogu - nie, nie porzuciłam go i nie, nie mam zamiaru go porzucać - po prostu na razie mam mniej czasu na oglądanie anime, czy też czytanie mang, a co za tym idzie - wolniej pisane opinie.
Myślę, że za niedługo postaram się znowu zacząć dodawać opinie jak szalona, ale do tego czasu musicie pożyć z dwoma opiniami na miesiąc ._.
W każdym razie w tym miesiącu jeszcze na 100% wyjdzie recenzja Angel sanctuary - mangi, więc może postaram się też napisać recenzje do OVA tej mangi.
W przyszłym miesiącu może uda mi się napisać recenzje Vampire knight - też manga.
Natomiast następne anime, które planuje to - Angel Beats!, Beck, Clannad, Death Note, Durarara!!, Elfen Lied, , Higurashi - bo sobie będę te anime oglądać jeszcze raz, gdyż widziałam je dawno i chce je sobie przypomnieć , więc korzystając z tej okazji napisze od razu opinie na ich temat (kolejność przypadkowa, więc nie obiecuję, że recenzje wyjdą akurat w takiej kolejności oraz nie obiecuję, że pomiędzy nie dodam innych anime)~ ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz