sobota, 21 grudnia 2013

Angel Sanctuary | Tenshi Kinryouku

Manga
Autor: Kaori Yuki
Ilość rozdziałów: 120
Ilość tomów: 20
Data wydania: luty 1995 - luty 2001
Gatunki: Fantasy, Romans, Shoujo
Manga Angel Sanctuary opowiada o aniołach (no dobra może nie tylko). Główni bohaterzy - którzy (nie)stety występują cały czas w tej mandze, bo to w okół nich fabuła się kręci - to rodzeństwo Setsuna oraz Sara Mudo. 
Oczywiście nie byłoby to w sumie wyróżniające się niczym rodzeństwo gdyby nie fakt iż są w sobie nawzajem zakochani. Oczywiście ich otoczenie się temu sprzeciwia no i cóż...

Teraz bez streszczania całej mangi - osobiście sądzę, iż jest ona dość ciekawa, chociaż przyznam, że do 16 rozdziału czytanie jej było istną męczarnią, ale od tego 16 rozdziału zrobiło się dość ciekawie. Potem bywały nudzące momenty, ale dało się je już przebrnąć.
Ogólnie mogłabym się jeszcze przyczepić do tego, że chwilami według mnie nic się tam nie działo, a jak się już coś zaczęło dziać to tyle tego było, że nie nadążałam za tym wszystkim i się gubiłam.

Kreska - Uważam, że ta manga jest świetnie narysowana, jej kreska jest piękna, szczególnie podobają mi się włosy, oraz ciuchy bohaterów.

Postacie - Ekhem... Powiem tyle - Sara Mudo. Ona była odrobinę denerwującą postacią w tej mandze, przyjemniej na początku. Później już różnie bywało, ale i tak za nią nie przepadam. Do reszty postaci raczej nie mam zastrzeżeń.


Moja ocena:
Fabuła - 8/10
Kreska - 10/10
Postacie - 9/10
Ogólna - 9/10 

1 komentarz:

  1. Blog nie jest zły, ale przekombinowana szata graficzna sprawi, że raczej nie polubi się z urządzeniami mobilnymi. A zgniła zieleń nie zachęca.

    OdpowiedzUsuń