wtorek, 28 stycznia 2014

Ore no Nounai Sentakushi ga, Gakuen Love Comedy wo Zenryoku de Jama Shiteiru

Anime
Na podstawie light novel: o tym samym tytule
Ilość odcinków:  10
Czas trwania: 10 x 23 min = 240 min
Data wydania: 10 października 2013 - 12 grudnia 2013
Gatunki: komedia, romans, szkoła
Głównym bohaterem tego anime jest Kanade Amakusa, którego problemem jest to, że nagle pojawiają się przed nim wybory, z których zazwyczaj żaden mu nie pasuje, ale coś wybrać musi. 
No i ten...

Nie chce za bardzo mi się rozpisywać na temat tego anime, gdyż niezbyt mi się ono spodobało.
Na pewno w tym anime jest ecchi przynajmniej lekkie, lub większe, ale jakieś jest. Komedia może była, ale chyba nie taka co by mi odpowiadała, romansu żadnego nie zauważyłam.
Ogólnie miałam chęć porzuć to anime, ale jakoś dałam radę je obejrzeć.

Jedyne co mogę tu pochwalić to grafika, która wydawała mi się ładna i kolorowa.

Ocena:
Fabuła: 3/10
Grafika: 9/10
Postacie: 6/10
Muzyka: 8/10
Ogólna: 4/10


Następne anime:
Fate/zero

1 komentarz:

  1. Mi się szczerze mówiąc średnio podobało ale kto wie :) każdy ma inny gust, może innym się spodoba! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń