piątek, 24 stycznia 2014

Blood-C

Anime
Na podstawie mangi: Blood-C
Ilość odcinków:  12
Czas trwania: 12 x 23 min = 276 min
Data wydania: 8 lipca 2011 - 30 września 2011
Gatunki: akcja, horror. szkoła, wampiry, nadprzyrodzone

Szczerze się przyznam, iż kompletnie nie wiem o co chodzi w anime BLOOD-C.
Osobiście stwierdzam, że anime mnie nie zainteresowało na tyle aby wiedzieć o co w nim chodzi. Jedyne co wiem to sama końcówka, gdzie okazało się, że główna bohaterka nie jest tym kim sądziła, że jest.

Tak, więc po tym początku to chyba jasne, że blood-c nie otrzyma ode mnie dobrej oceny. Ogólnie może bym powiedziała, że anime nie jest złe, jeśli ktoś nie ma nic lepszego do roboty, albo nie ma nic lepsze do obejrzenia, to może sprobować blood-c, ale od razu mówię, że anime to robi się ciekawe dopiero pod koniec, przynajmniej jak dla mnie.

Z muzyki w ucho wpadł mi opening, który mi się spodobał, po za tym kreska w anime była też raczej dobra.

Ocena:
Fabuła: 4/10
Grafika: 8/10
Postacie: 7/10
Muzyka: 8/10
Ogólna: 5/10

Następne anime to:
Ore no Nounai Sentakushi ga, Gakuen Love Comedy wo Zenryoku de Jama Shiteiru

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz