środa, 29 października 2014

PRZERWA

Witam.
Miałam już jakiś czas temu zamiar powrócić do pisania bloga jednak z powodu szkoły i braku czasu okazuje się, ze nie mam takowej możliwości. To jest - bloga pisać bym mogła, jednakże nie mam czasu oglądać anime, ani czytać mang, a co za tym idzie nie mam o czym pisać. 
Chciałam jedynie dać znać, że o blogu wciąż pamiętam i gdy tylko znajdę jakiś czas na ponowny powrót do oglądania, to na pewno powrócę do prowadzenia bloga, jednakże do tego czasu ogłaszam przerwę na jeszcze jakiś czas. 

Niestety jest to raczej przerwa na czas nieokreślony, ale zachęcam was do pisania w komentarzach pod tym postem, tytułów anime, bądź mang, których to recenzje chcielibyście przeczytać :)

Blog od (prawdopodobnie) przyszłego tygodnia powraca do życia. Postaram się również poprawić trochę w pisaniu :)
Oczywiście nadal pewnie będą występowały przerwy, lecz będą one (mam przynajmniej taką nadzieję) o wiele krótsze. :)

Dziękuję i pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz