wtorek, 26 maja 2015

Love Stage!!

Anime
Na podstawie mangi: Love Stage!!
Ilość odcinków:  10
Czas trwania:  10 x 23 min.
Data wydania: 10 lipca 2014 - 11 września 2014
Gatunki:  komedia, romans, shounen ai

Sena Izumi, który jest synem słynnej aktorki i piosenkarza, a także bratem wokalisty zespołu, jest zwykłym otaku. Cała jego rodzina znana była z tego, że składała się z artystów, jednak chłopak chce po prostu wydawać własną mangę.
Jego marzenia są raczej dalekie od spełnienia, gdy jego talent artystyczny jest... no cóż dość słaby.
Jednakże chłopak, parę lat wcześniej, jeszcze jako dziecko zagrał w reklamie wesela, jako dziewczynka. I teraz reklama ma być nagrana ponownie. Jednak jeden z aktorów - Ichijou Ryouma - który ma zagrać 'pana młodego', chce aby dokładnie ta sama dziewczyna co wtedy zagrała 'pannę młodą'. Oczywiście nie wie on, że Sena to chłopak, na dodatek Ichijou jest w nim zakochany i dlatego chciałby go spotkać raz jeszcze.
Izumi nie zgadza się początkowo na wzięcie udziału w tej reklamie, jednak jego bratu udaje się go przekonać. Co za tym idzie dochodzi do spotkania Ryoumy z Seną, na dodatek wychodzi na jaw iż Izumi jest chłopakiem, co szokuje Ryoume. Początkowo Ichijou ma nadzieję, że dzięki temu, jego miłość do Seny, zniknie niestety jednak ona się tylko pogłębia, przez co życie Izumiego dość bardzo się zmienia...

Nie wiem czy odpowiednio opisałam tą historię, gdyż dość trudno mi było jakoś to streścić/opisać. 
W każdym razie z Love Stage!! po raz pierwszy zetknęłam się pod postacią mangi, która nie zachwyciła mnie mocno, jednak dosyć zaciekawiła. Niedługo później dowiedziałam się, że ma wyjść anime na podstawie tej mangi i postanowiłam ją zobaczyć. Udało mi się to dopiero teraz, ale stwierdzam, że warto było.
Generalnie rzadko się zdarza aby anime bardziej podobało mi się od mangi. Jednakże tak jest właśnie w wypadku Love Stage!!. 
Ogólnie anime dobrze odwzorowywuje mangę. I kreska w anime jest naprawdę przyjemna dla oka, dość kolorowa i ogólnie pasująca do tego anime.
Ogólnie jeśli ktoś lubi Shounen Ai, to jest to dość dobre anime, które można obejrzeć.
Sądzę, że mogłoby tu być trochę więcej odcinków lub mógłby być kolejny sezon, gdyż zakończenie było raczej średnie.

Ocena:
Fabuła: 8/10
Grafika: 9/10
Postacie: 9/10
Muzyka: 8/10
Ogólna: 9/10

2 komentarze:

  1. Dla mnie nie brzmi zbyt zachęcająco... Czemu? Bo jak zakończenie było kiepskie, a manga nie za fajna, to niezbyt... Aczkolwiek znam anime i mam je na liście do obejrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anime jest całkiem dobre jeśli ktoś czytał mangę lub ma zacząć ją czytać po obejrzeniu :)

    OdpowiedzUsuń