czwartek, 14 maja 2015

Amagi Brilliant Park

Anime
Na podstawie light novel: o tym samym tytule
Ilość odcinków:  13
Czas trwania: 13 x 24 min.
Data wydania:  7 pażdziernika 2014 - 26 grudnia 2014
Gatunki:  komedia, magia, romans

Kolejne anime, które opisuje i w którym po raz kolejny głównym bohaterem jest chłopak. Nasz bohater zwie się Seiya Kanie i otrzymuje on zaproszenie do wesołego miasteczka od tajemniczej i pięknej dziewczyny - która zwie się Isuzu Sento.
Chłopak nie wiedział, że dziewczyna zaprasza go do najnudniejszego i najgorszego parku rozrywki w Japonii, który nosi nazwę ,,Amagi Brilliant Park''. 
Niedługo później Seiya dostaje rolę 'przywódcy' parku, którą powierza mu 'księżniczka' Latifah. Powodem tego jest to, iż wesołemu miasteczku grozi zamknięcie, a chłopak ma pomóc w tym, aby park odżył i stał się bardziej popularny. Oprócz tego, Seiya odkrywa również, że cały park jest 'zamieszkany' i prowadzony przez wróżki...

 Szczerze powiedziawszy spodziewałam się po tym anime czegoś... Ciekawszego? No, ale chyba za dużo oczekiwałam, po tym jakże kolorowym i wesołym anime jakim jest Amagi Brilliant Park. Na dodatek ma on jedynie 13 odcinków co moim zdaniem jest odrobinę... Za mało. Nie wiem jak, nie wiem dlaczego, ale anime w jakiś sposób mi się nawet spodobało pomimo tego, że sądziłam, że będzie to coś ciekawszego. 
Komedii było tu trochę - przynajmniej jak dla mnie, nie wiem może to nie mój 'typ humoru', bądź coś innego. Romansu też nie wiele - no niby są zakochani, ale to się w żaden sposób nie rozwija w stylu, żeby ci nasi bohaterzy w końcu byli razem, oj nie.
Jedyny gatunek, który w pełni pasuje to magia - mamy tu wróżki, dziwne stworki, oraz księżniczkę. Czy można chcieć czegoś więcej? Sądzę, że nie.
Jeśli miałabym polecić to anime to polecam je osobą, które szukają jakiegoś kolorowego anime, z lekką komedią, lekką fabułem i nikłym romansem na dodatek z wróżkami i parkiem rozrywki.
Jak i również tym, którzy nie mają co oglądać, a chcą jakąś krótką serie obejrzeć, może akurat też się spodoba. ;)

Ocena:
Fabuła: 7/10
Grafika: 9/10
Postacie: 8/10
Muzyka: 7/10
Ogólna: 8/10

1 komentarz:

  1. Po tym jak zobaczyłem kolorowy PV też myślałem, że będzie to coś dużo lepszego, ale ostatecznie nie było tak źle. Oceniam na jakieś 7/10.

    OdpowiedzUsuń