środa, 24 czerwca 2015

Tokyo Ghoul √A

Anime
Na podstawie mangi: Tokyo Ghoul
Ilość odcinków:  12
Czas trwania:  12 x 24 min.
Data wydania:  9 stycznia 2015 - 27 marca 2015
Gatunki:  akcja, tajemnice, dramat, horror, nadprzyrodzone, psychologiczny, seinen

Kontynuacja anime "Tokyo Ghoul".
O pierwszym sezonie tego anime rozpisałam się na tyle, że przy tym mi się zbytnio już nie chce.
W każdym razie - jest to kontynuacja pierwszego sezonu. Kaneki po zaakceptowaniu tego, że jest w połowie ghulem przyłącza się do Aogiri by chronić bliskie mu osoby z Anteiku.
Po za tym coraz bardziej widać walkę między ludźmi a Ghulami. 


I z opisu to raczej tyle. Trudno mi opisać to anime nie chcą zbytnio wiele spoilerów dawać (jakby ktoś nie widział przez przypadek jeszcze tego anime). 
W każdym razie - ta część podobała mi się odrobinę bardziej niż pierwsza. Nie było tu już głównego bohatera, który to denerwował swoją słabością i tym jak to nie może przez prawie cały sezon pogodzić się z tym, że został pół ghulem.
Jest tu dość sporo akcji. Kaneki próbuje obronić swoich przyjaciół, może nie do końca w poprawny sposób, no ale cóż...
Grafika jest tutaj raczej dobra, za to muzyka - w openingu i endingu w ogóle mi się nie podobała.
Jeszcze pozostaje mi tylko wziąć się za mangę bo nie wiem czy wyjdzie kolejny sezon, a nawet jeśli to nie wiem czy będzie wart obejrzenia (szczególnie po wyczytaniu opinii o tym jak to manga jest lepsza od anime).


Ocena:
Fabuła: 8/10
Grafika: 9/10
Postacie: 8/10
Muzyka: 7/10
Ogólna: 8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz