piątek, 19 czerwca 2015

Free!: Eternal Summer

Anime
Ilość odcinków: 13
Czas trwania: 13 x 24 min.
Data wydania: 3 lipca 2014 - 25 września 2014
Gatunki:  komedia, szkolne, sport, okruchy życia

Anime to kontynuacja historii o klubie pływackim "Iwatobi". Nasi bohaterzy Haruka, Makoto i Rin rozpoczynają 3 rok nauki w liceum, nadal pływając i biorąc udział w zawodach. Jednak przed nimi stoi decyzja o swojej przyszłości, trudność wyboru tego co będą chcieli robić. Oprócz tego staną przed nimi nowe wyzwania.



Ogólnie mówiąc - początek anime do mnie nie przemówił. Szczerze to wystarczyłby mi pierwszy sezon, który zakończenie miał na tyle dobre, że nie potrzebowało ono kontynuacji.
W pewnym momencie byłam już gotowa prawie porzucić oglądanie tego anime jednak koniec końców się powstrzymałam. Okazało się to dość dobrym wyborem, gdyż końcówka była już lepsza.
Bohaterzy tego anime większość czasu rozmyślają o swojej przyszłości. O tym co robić po liceum - iść na studia czy może pływać? - co z czasem robi się trochę nużące. Oczywiście wiem, że nie mieli przed sobą łatwego wyboru, ale nie trzeba tego było rozwijać na całe anime, prawda? 
Po za tym mamy tu trochę rywalizacji, nie wiem czy nie więcej niż w pierwszym sezonie, aczkolwiek mogę się mylić (pierwszy sezon widziałam już jakiś czas temu więc bardzo go nie pamiętam).
Tak, więc fabuła moim zdaniem nie jest tu zbyt ciekawa. Postacie powolutku się rozwijają w kierunku swoich marzeń i ze swoimi zdolnościami pływackimi. Trochę poznajemy przeszłości niektórych bohaterów.
Grafika jest na dość dobrym poziomie, więc nie mogę tutaj niczego zarzucić, za to muzyka w openingu i endingu w ogóle mi się nie podobała.

Ocena:
Fabuła: 7/10
Grafika: 9/10
Postacie: 7/10
Muzyka: 7/10
Ogólna: 7/10

1 komentarz:

  1. Cześć UshioChan. Cieszy mnie to, że w każdy wpis wkładasz tyle pracy, dlatego chciałbym przyznać ci nominację do Liebster Blog Award: http://www.animeholik.pl/2015/06/liebster-blog-award-i-moje-odpowiedzi-dla-jakly.html
    Zachęcam do odpowiedzi na pytania :)

    OdpowiedzUsuń