sobota, 17 stycznia 2015

No Game No Life


Anime
Na podstawie light novel: o tym samym tytule.
Ilość odcinków:  12
Czas trwania:  12 x 23 min.
Data wydania:  9 kwietnia 2014 - 25 czerwca 2014
Gatunki:  Przygodowy, Komedia, Ecchi, Fantasy, Gra, Nadprzyrodzone
Rodzeństwo graczy, którzy to uważają gry za lepsze od prawdziwego życia - czyli nasi bohaterowie, Sora oraz Shiro, zostają pewnego dnia wciągnięci do alternatywnego świata...
...w którym wszystko jest decydowane przez gry. Cała ludzkość została sprowadzona do jedynego miasta przez inne stworzenia. Natomiast rodzeństwo ma odgrywać rolę wybawców ludzi. Co za tym idzie ich zadaniem będzie walka, w której będą musieli rozwiązywanie różne zagadki i oczywiście grać w gry.




Tak naprawdę nie wiem jak, nie wiem czemu, ani nie wiem czym, ale to anime mnie dość wciągnęło. Na dodatek dzięki niemu wróciłam do ponownego oglądania anime po dość sporej przerwie jaką miałam. Ot po prostu szukałam czegoś interesującego, nie potrafiąc się odnaleźć wśród tych nowych anime, które to wyszły podczas gdy ja przestałam się tym interesować, wpadłam na ten tytuł. Początkowo byłam dość niepewnie nastawiona z powodu tego iż w gatunkach było ecchi, więc stwierdziłam, że pewnie będzie to coś w rodzaju 'cycki, cycki wszędzie' ( no może nie dokładnie tak...).
Co prawda ecchi w tym anime występuje, jednak nie przeszkadza to wcale, a wcale, bo po za tym NGNL posiada bardzo interesującą fabułę. Po za fabułą posiada też dość zabawną komedię dzięki czemu anime jest raczej jednym z tych dobrych. Oczywiście oczekuję na kolejny sezon, który to mam nadzieję, że kiedyś się pojawi :)


Ocena:
Fabuła: 10/10
Grafika: 10/10
Postacie: 9/10
Muzyka: 9/10
Ogólna: 9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz